متن پیش رو توضیحی دربارهٔ شرایط استفاده از وب‌سایت راهنمای بازی Quiz of Kings به آدرس QuizofKings.blog.ir و تمام خدمات و سرویس‌های ارایه شده از طریق آن است.

استفاده از خدمات ما، به این معنی است که با این شرایط موافقت کرده‌اید. لطفا برای آشنایی با شرایط استفاده از این وبسایت این سند را مطالعه کنید.

تمامی محصولات،برندها، لوگوها، نام شرکت‌های ذکر شده در این وبسایت trademark™ or registered® های مالکان مربوطه خود هستند،استفاده از آنها به معنی وابستگی به آنها یا تایید آنها نیست.

این وبگاه، هیچ وابستگی یا ارتباطی به سازندگان بازی Quiz of Kings و وبگاه http://QuizOfKings.ir ندارد.

Apple and the AppleStore logo are trademarks or registered trademarks of Apple Computer, Inc., used under license https://developer.apple.com/app-store/marketing/guidelines/#downloadOnAppstore

Google Play and the Google Play logo are trademarks of Google Inc. used under https://play.google.com/intl/en_us/badges agreement.

QuizOfKings، کوییز اف کینگز and کوییز او کینگز or the QuizOfKings logo are trademarks or registered trademarks of QuizOfKings Inc.

CafeBaazar, کافه بازار are trademarks or registered trademarks of Avaye Hamrahe Hooshmand HezarDastan, Inc., used under license agreement.

Myket, مایکت is a registerd trademark of Myket, used under http://myket.ir/logo agreement.


از آنجائی که این وبسایت تنها یک مرجع و راهنمای بازی Quiz of Kings است؛ لطفاً این وبسایت را با وبسایت رسمی Quiz of Kings اشتباه نگیرید، پس درخواست هایی از قبیل

  • تنظیم مجدد رمزعبور اکانت کوییز اف کینگز
  • پشتیبانی اطلاعات کاربری کوییز اف کینگر
  • حذف اکانت کوییز اف کینگر
  • و از درخواست هایی مشابه این

توسط گروه ما انجام نمیشود و باید با پشتیبانی رسمی بازی در تماس باشید؛ امّا دوستان ما بصورت داوطلبانه به سوالات و مشکلات دوستان پاسخگوست، لطفاً به این صفحه مراجعه کنید!